"Klikk & Hent"

Slik fungerer klikk og hent i byggevarehuset:

Vi sender deg en ordrebekreftelse på e-post så snart du har gjennomført bestillingen din og en sms når varene er klare for henting. Det anbefales at du kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen, ta kontakt med Montér kundeservice eller utleverende byggevarehus så snart som mulig.

Varene er klare for henting senest i løpet av neste virkedag (mandag - fredag) etter kl. 15.00. Henvend deg i kassen og vis frem ordrebekreftelsen din sammen med legitimasjon når du skal hente varene dine. Hvis du ønsker å hente varene dine utenfor byggevarehuset ordner vi det for deg. 

Varer som ikke hentes

Dersom du av ulike årsaker ikke har anledning til å hente ordren din, vennligst gi oss en beskjed på telefon eller e-post. Hvis du ikke har hentet varene dine i løpet av 3 dager får du en påminnelse  på SMS. Dersom varene fortsatt ikke er hentet etter 7 virkedager (regnet fra den dagen du mottok første hentemelding på SMS), vil ordren kanselleres. 

Dersom du har betalt ordren på nett (kort eller Vipps), vil beløpet bli refundert i etterkant.

Ønsker du å avtale ny tid for henting, ta kontakt med byggevarehuset direkte.

Varer som selges per løpemeter

Varer som selges i løpemeter, eksempelvis trelast, må kjøpes i hele lengder. Lengden kan variere, og står opplyst i produktteksten ved bestilling. 

Gratis utlån av tilhenger

Trenger du å låne tilhenger for å få hentet varene dine? De fleste av våre byggevarehus har tilhengere som du kan låne helt gratis, bestill tid for tilhengerutleie her. Ta kontakt med ditt byggevarehus ved spørsmål.

Hjemlevering

Har du behov for å få varene levert hjem? Vi kan hjelpe deg. Skulle du trenge kranbil kan vi også bistå. Les mer om hjemlevering her.