Hva er Montér Kundeklubb?

Kundeklubben er vår måte å gi deg som medlem fordeler, ekstra gode tilbud, medlemskampanjer og tips & råd til dine små og store bygge - og oppussingsprosjekter. Vi vil sende deg informasjonen som er relevant for dine prosjekter i hjemmet, på hytta eller hagen for deg og din familie.

Hvordan blir jeg medlem i kundeklubben?

Du blir medlem ved å melde deg inn på monter.no - klikk her. Når du har registrert deg, får du en kode på sms som du logger deg inn med. Det er selvsagt helt gratis å være medlem i kundeklubben. Alle kan bli medlem i kundeklubben, men du må ha en registrert e-postadresse som vi kan kommunisere med deg. Ansatte kan også være medlem av kundeklubben.

Hvordan melder jeg meg ut av kundeklubben?

I bunnen av alle nyhetsbrevene du får tilsendt står det "Meld meg ut av kundeklubben".

Hvem kan jeg kontakte ved spørsmål om kundeklubben?

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål vedr vår kundeklubb. Du kan nå oss på kundesupport@monter.no.

Jeg har ikke mottatt velkomst-e-post?

Noen ganger havner e-postene i "søppelpost" eller i spam-filteret ditt. Vi anbefaler deg at du sjekker om e-posten kan ha havnet der først. Dersom du ikke finner e-posten fra oss, ta kontakt med oss på kundesupport@monter.no så vil vi hjelpe deg. Dersom man skriver en liten feil i e-postadressen ved innmelding vil ikke nyhetsbrevet bli sendt til rett e-postadresse.

Jeg er allerede registrert som kunde på monter.no under "Min Side", er jeg da medlem i kundeklubben også?

Nei, det er du ikke. Et kundeforhold i nettbutikken på monter.no er ikke det samme som et medlemskap i kundeklubben vår. Dersom du vil bli kundeklubbmedlem, kan du melde deg inn her og få ekstra gode tilbud allerede fra første kjøp.

Hvilke fordeler får jeg i Montér Kundeklubb?

Som medlem av kundeklubben får du alltid ekstra gode tilbud. Dine fordeler og tilbud vil alltid være tilgjengelig på vår kundeklubbside på monter.no - klikk her.

Hvordan ser jeg hvilke rabatter og fordeler jeg har som kundeklubbmedlem?

Dine, til enhver tid gjeldende, fordeler og tilbud vil være tilgjengelig på monter.no - klikk her. Dersom du skal handle på nett må du logge inn for å se dine rabatterte priser.

Kan jeg handle så mye jeg vil av mine faste fordeler og rabatter?

Ja, du kan handle så mye du ønsker så lenge ikke annen informasjon er oppgitt. Det kan forekomme at noen tilbud/kampanjer har begrensninger på antall.

Kan jeg handle på nett med mine medlemspriser?

Ja, det kan du. Når du er innlogget som kunde på "Min Side" og legger et kundeklubbtilbud i handlevognen, vil dine kundeklubbpriser bli synlig i handlevognen, der vil den veiledende prisen være strøket over og din pris vil være tydelig markert.vil dine kundeklubbpriser bli synlig og du kan handle på nett. Prisene blir først synlig når du har lagt varen i handlekurven. 

Medlemsprisen blir ikke riktig, hva skal jeg gjøre?

For å kunne benytte deg av kundeklubbtilbudene på monter.no må du være logget inn med en egen bruker på "Min side". Mangler du informasjon om login til din bruker, velg «glemt passordet» og du vil motta en e-post med videre instrukser. Er du ikke medlem i kundeklubben vår fra før, kan du melde deg inn her. Logger du deg inn og legger et kundeklubbtilbud i handlevognen, vil din kundeklubbpris bli synlig i handlevognen, der vil den veiledende prisen være strøket over og din pris vil være tydelig markert. Hvis ikke dette fungerer, ta kontakt med oss på kundesupport@monter.no så vil vi hjelpe deg.

Jeg har problemer med å oppdatere profilen min på "min side"- hva gjør jeg?

Det kan forekomme tekniske problemer og informasjon om dette skal være synlig og skal som regel informeres om på vår nettside. Hvis du får feilmelding er det viktig å sjekke at alle felter er fylt ut korrekt. Hvis du fortsatt har problemer, ta kontakt med med oss på kundesupport@monter.no så vil vi hjelpe deg.

Hvordan kan jeg se og redigere informasjon om meg selv?

Du kan til enhver tid logge deg inn på "Min Side" på www.monter.no for å se og endre opplysningene som ligger inne på din profil. Du kan når som helst tilbakekalle ditt samtykke til at vi benytter dine opplysninger til markedsføringsformål eller analyse (for eksempel utsendelse av SMS, nyhetsbrev, magasin eller tilbud) eller melde deg helt ut av kundeklubben.

Hvor finner jeg mitt kundenummer?

Når du er innlogget på "Min Side" vil du under "Min profil" finne ditt unike kundenummer. Du vil også kunne se dine kjøp og ordrehistorikk.

Hvordan ivaretar dere mine personopplysninger?

Personopplysningene dine blir håndtert på en sikker måte når du handler hos oss. Informasjon om våre retningslinjer for personvern kan du lese om her. Vennligst rett alle spørsmål du måtte ha ang. retningslinjene til vårt personvernombud, ved å bruke kontaktopplysningene nedenfor. E-postadressen til vårt personvernombud er personvern@optimera.no.

Dersom du ønsker å sende oss andre henvendelser, vennligst bruk adressen oppgitt under kontaktinformasjon.